BitTitan nyt saatavilla ArrowSpheresta
Arrow tuo kanavakumppaneidensa saataville BitTitan MSPComplete -ratkaisun, jonka avulla palveluntarjoajat pystyvät tarjoamaan asiakkailleen entistä tehokkaamman, automatisoidun tavan ottaa käyttöön uusia pilvipalveluita. Jälleenmyyjät, IT-integraattorit, palveluntarjoajat ja muut Arrow kumppanit saavat nyt BitTitan -ratkaisut helposti käyttöönsä ArrowSphere -palvelusta.
MSPComplete Service Library sisältää yli 100 migraatiotyökalua mm. Microsoft Office 365, FastTrack, Azure, EMS, Dropbox Business, Amazon, Box ja Google G Suite -ratkaisuille. Lista täydentyy uusilla palveluilla viikoittain. Lisäksi kumppanit voivat hyödyntää ratkaisua luodakseen kustomoituja palveluja, kehittäessään olemassa olevia tai rakentaakseen täysin uusia palveluja.
“The BitTitan MSPComplete platform on ArrowSphere will help our MSPs accelerate and optimize their managed services business and simplify the process of transitioning end-customers to the cloud,” sanoo Steve Robinson, Arrow Global Cloud Business VP. “Arrow looks forward to collaborating with BitTitan to help solution providers take their managed services to the next level.”
MSPComplete omaa helppokäyttöisen käyttöliittymän, jolla palveluntarjoajat saavat kattavan näkymän kaikkiin palveluliiketoimintoihinsa yhdestä paikkasta. Ratkaisu auttaa palveluntarjoajia automatisoimaan ja standardoimaan eri työvaiheita, hallinnoimaan oman tukihenkilöstön ja ulkoistuskumppaneiden käyttöä, sekä muodostamaan selkeitä prosesseja projektien ja palveluiden toteutuksen optimoimiseksi.
“In this competitive and complex cloud environment, more ITSPs than ever are turning to MSPComplete to increase recurring revenue, reduce service delivery costs, and operationalize employee knowledge,” toteaa Lon Clark, Alliances Manager, BitTitan. “By collaborating with Arrow, a global cloud distributor, BitTitan can now reach even more ITSPs looking to transform their organizations through business process automation.”
BitTitan MSPComplete auttaa palveluntarjoajia alentamaan tuotantokustannuksia:
  • Allokoimalla työtehtävät sopivimmille resursseille arvioiden tehtävien vaatimustasoa ja henkilöiden osaamistasoa
  • Taltioimalla uniikit palveluprosessit
  • Monitoroimalla palveluaikoja sekunnintarkasti mahdollistaen täsmällisen laskutuksen
  • Monitoroimalla työtehtävien jonoja varmistaen SLA-sopimuksissa pysymisen
Tutustu tarkemmin: www.bittitan.com