Espoo, 31.1.2017 – Arrow Electronics tuo ArrowSpheren kautta ainoana maailmassa F5 Networksin CLP-ohjelman (Cloud Licensing Programme) IT-palveluntarjoajien saataville Euroopassa. Sopimus kattaa Suomen lisäksi 25 muuta Euroopan maata. Uusi palveluntarjoajaohjelma tulee saataville ArrowSphere:en, joka on innovatiivinen markkinapaikka, jonka avulla kumppanimme voivat rakentaa, provisioida ja laskuttaa pilvipalveluratkaisuja.

F5:sen palveluntarjoajaohjelma pitää sisällään virtuaaliset versiot (VE) F5 BIG-IP tuotteista Good-Better-Best (GBB) lisenssivaihtoehdoin. Ohjelman avulla palveluntarjoajat voivat tarjota asiakkailleen käyttöön perustuvia palvelu-/laskutusmalleja. F5:sen sovelluskeskeinen strategia auttaa organisaatioita säilyttämään kontrollin sovelluksistaan tarjottiin niitä sitten omasta konesalista, julkisesta tai privaatista pilvestä, tai näiden hybridistä.

“We are excited to bring F5 Networks’ Cloud Licensing Programme to Europe.” sanoi Steve Robinson, VP Arrow Global Cloud Business. “Arrow brings value-added cloud services on the ArrowSphere platform to channel partners with F5 solutions for traditional Value-Added Resellers and Managed Service Providers.”

“I’m happy to see how Arrow embraces F5’s Cloud Licensing Programme in ArrowSphere” sanoi Jaak Cuppens, F5 Channel Sales Cloud and MSP EMEA. “As such adding a new consumption model for EMEA cloud partners and subsequent extend the customer experience with F5 solutions on their journey to app-centric cloud strategy.”

Tutustu ArrowSphere:een