Iloinen ja energinen aulapalveluhenkilö, Arrow ECS Finland Oy
Arrow ECS lukeutuu maailman suurimpiin IT-alan jakelijoihin ja edustaa globaalisti yli 70 päämiehen ratkaisuja. Suomessa työskentelee noin 60 osaajaa, jotka yhdessä laajan kumppaniverkoston kanssa tarjoavat ratkaisuja yritysten eri haasteisiin. Yrityksen toiminta koostuu erilaisista lisäarvopalveluista, joiden avulla IT:n ostaminen helpottuu ja myyntisykli lyhenee. Arrow ECS:lle kumppanuus on ensisijaisen tärkeää ja siksi luotettavuus, osaaminen ja palvelu kulkevat toiminnassa aina etusijalla.

Menestyvä kansainvälinen asiakasyrityksemme Arrow ECS Finland Oy hakee kauttamme iloista ja energistä AULAPALVELUHENKILÖÄ Espoon Leppävaarassa sijaitsevaan toimipisteeseensä.

Monipuoliseen tehtävänkuvaasi kuuluu yrityksen asiakkaiden, kouluttajien ja kurssilaisten vastaanotto sekä tilojen valmistelu asiakastapahtumia varten. Lisäksi vastuullasi on yrityksen matkavaraukset ja muita toimistotehtäviä.

Olet etsimämme henkilö, mikäli:
- Olet iloinen ja ystävällinen asiakaspalvelija ja työkaveri
- Kommunikoit sujuvasti myös englanniksi
- Hallitset yleisimmät Office-ohjelmat
- Koet olevasi parhaimmillasi hektisessä toimistoympäristössä
- Olet joustava ja oma-aloitteinen

Arrow ECS tarjoaa sinulle mielenkiintoisen työpaikan mukavien työkavereiden parissa, kilpailukykyisen palkan ja mahdollisuuden puhelin-, lounas- sekä liikuntaetuihin.
Kyseessä on vakituinen tehtävä kansainvälisessä työympäristössä. Tehtävä on kokoaikaista päivätyötä. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Hae tehtävää mahdollisimman pian osoitteessa www.kallinenconsulting.fi tai oheisen linkin kautta. Rekrytointiin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä Tapio Kalliseen (arkisin 12–16, 040-3568772).