Espoo, 9.1.2017Arrow Electronics julkaisi tänään jakelusopimuksen SimplySo:n kanssa. SimplySo on tanskalainen ohjelmistotoimittaja, joka tarjoaa parannettuja toiminnallisuuksia Microsoft Office 365 ja Microsoft SharePoint -sovelluksiin. Sopimus kattaa Suomen, Tanskan, Norjan, Ruotsin ja UK:n.

SimplySo for Office 365 tarjoaa ”user interface as a service” palvelun Microsoft SharePointiin. Se virtaviivaistaa tiedoston jakamista, yhteistyötä ja sosiaalista kanssakäymistä. Sovellus on nyt tarjolla Arrow:n pilvipalveluiden jakelukanavassa ArrowSphere:ssä.

ArrowSphere on innovatiivinen markkinapaikka, jossa voit optimoida ja pyytää tarjouksia ratkaisuista, tilata, provisioida ja laskuttaa pilvipalveluista.  ArrowSphere on hallinnointialusta, joka kanavoi pilvipalveluita tarjoavia toimijoita kasvattamaan merkittävästi heidän kapasiteettiaan tarjota pilvipalveluita sekä auttaa heitä keskittymään kasvattamaan omaa kassavirtaansa.

”Olemme iloisia siitä, että olemme solmineet sopimuksen Arrow:n kanssa, joka on merkittävä globaali Microsoft jakelija”, sanoo Lars Park Damtoft, SimplySo:n perustaja ja toimitusjohtaja. ”Arrow lisää SimplySo:n heidän Microsoft portfolioonsa ja tunnustaa SimplySo:n strategisesti tärkeäksi palveluksi heidän kumppaneilleen, jotka palvelevat yli 20 henkilön yrityksiä. SimplySo pystyy tekemään positiivisen muutoksen tuottavuuteen ja kuluihin. Me uskomme, että sopimus vie meidät ison askeleen lähemmäksi sitä, että saamme maailmanlaajuisen jalansijan ja myös tunnustaa SimplySo:n ilmeiseksi arvontuottajapalveluksi Office365/SharePoint ohjelmiin.”