SimpliVity on hyperkonvergenssiratkaisujen edelläkävijä. Se yhdistää palvelin- ja tallennuskapasiteetin helposti hallittavaksi ohjelmisto-ohjatuksi kokonaisuudeksi luoden erinomaisen alustan nykyaikaisille konesaliarkkitehtuureille. Ainutlaatuinen globaali deduplikointi vähentää levytilan tarvetta, mahdollistaa globaalin replikoinnin ja sisältää varmistusratkaisun.

SimpliVity on solminut Arrow ECS:n kanssa EMEA-laajuisen jakelusopimuksen. Arrow ECS Finland Oy:n osalta sopimus kattaa SimpliVityn OmniCube sekä Lenovon laitteisiin integroitujen OmniStack tuotteiden jakeluoikeudet Suomeen ja Baltian maihin.

SimpliVityn ratkaisuissa virtualisoitujen konesalien hypervisor-kerroksen alle jäävä IT-infrastruktuuri yhdistyy kokonaisuudeksi, joka rakennetaan standardeista x86-rakennuspalikoista. Pohjan SimpliVityn ratkaisuille luo OmniStack Data Virtualization Platform -tiedostojärjestelmä, jossa yhdistyy palvelin- ja tallennuskerros yhdeksi, jaetuksi ja skaalautuvaksi resurssiksi. Ratkaisun tehosta ja skaalautumisesta vastaa PCIe väyläliitäntää tukeva OmniStack Accelerator Card, joka mahdollistaa datan inline deduplikoinnin, pakkauksen sekä tiedon optimoinnin. Arrow ECS esiasentaa Lenovon palvelimen, OmniStack Accelerator Cardin ja ohjelmistot nopeasti käyttöönotettavaksi kokonaisuudeksi.

www.simplivity.com